Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

ΠΑΝΤΟΦΛΑΚΙΑ Νο 2




Γεια σου ήσυχη και όμορφη μπλογκογειτονιά!!Τι μου κάνετε??Σήμερα σάββατο υποθέτω ότι αράζετε στις παραλίες όλοι με τους καφέδες και τους χυμούς σας και εύχεστε να γινόταν να είναι πάντα καλοκαίρι εε?Δεν νομίζω να πέφτω έξω?Εγώ σπίτι με τον μικρό μου που κοιμάτε, συνεχίζω το χόμπι μου και τις δημιουργίες!!Σειρά έχουν οι σαγιονάρες που μετά την πρώτη απόπειρα μου άρεσε και έφτιαξα και άλλες!!Ξέρετε είναι πολύ όμορφα δωράκια !Και σε βγάζουν και από την δύσκολη θέση τώρα το καλοκαίρι που έχει και αρκετές γιορτούλες!!Λίγες τρύπες,λίγες κορδέλες,λίγες χάντρες και πολύ φαντασία και μπορείτε να δημιουργήσετε οικονομικά όμορφα και πάνω απ'όλα χειροποίητα δώρα!!Αλλες λιγότερο στολισμένες άλλες περισσότερο..είναι θέμα γούστου..Ελπίζω να σας αρέσουν και γιατί όχι να επιχειρήσετε να φτιάξετε και εσείς τις δικές σας!!Να έχετε ένα όμορφο σαββατοκύριακο!!!Φιλιάαα!!!

6 σχόλια:

  1. Ερίνα μου μετά από πολύ καιρό σε επισκέπτομαι ξανά!!!
    Τέλειες οι σαγιονάρες σου!! Κ για δωράκι είναι ότι πρέπει!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σε βρίσκω πάλι Μαίρη μου!!Σε ευχαριστώ πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eρινάκι είναι πανέμορφες!!!!!μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ πόσο δίκιο έχεις για τα δώρα που μπορούμε να φτιάξουμε μόνες μας και να είναι και πανέμορφα και ασυνήθιστα και πολύ πιο οικονομικά από αυτά του εμπορίου!
    Super τα σαγιοναράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειες σαγιονάρες! Τις καφέ τις λάτρεψα είναι κ το αγαπημένο μου χρώμα βλέπεις σε παπουτσάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερίνα κ Όλγα σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....