Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Μια διαφορετική σύνθεση!!

Η σελίδα...


Μια πιο κοντινή..

Και τα ονόματα που σας έλεγα..


Αλλη μια πιο κοντά..
Ελπίζω να μην ξέχασα καμιά!!!
Γεια σου γειτονιά!!Τι μου κάνετε??Εμείς τα ίδια νέα ζεσταινόμαστε πολύ και τρέχουμε από δω και από κει για να εξασφαλίσουμε τα απαραίτητα!!Μέσα σε όλα αυτά μας δίνετε και η ευκαιρία μέσα από ωραίες προκλήσεις να δημιουργούμε!!Αυτή τη φορά σας έχω μια σύνθεση που δεν αφορά τον Γιωργάκι μου..χαχαχα τι έκπληξη ε?Ναι μεγάλη,γιατί η σελίδα αυτή είναι από μια συνάντηση του καλοκαιριού που είχαμε στο Ρέθυμνο με μερικές scrapbookers από εδώ κάτω!!!Η Χρύσα λοιπόν δημιούργησε ένα νέο blog που θα είναι γεμάτο από όμορφες προκλήσεις το οποίο ονόμασε scrap and grab...Μέσα από αυτό η αγαπητή Παρασκευή μας προσκάλεσε να παίξουμε φτιάχνοντας ένα layout με κάποιες φίλες και τις κοινές μας φωτογραφίες....Τον τελευταίο χρόνο γνώρισα πολλά αξιόλογα κορίτσια του χώρου από όλη την χώρα έστω και μέσα από την ψυχρή οθόνη του υπολογιστή!!Όλες μαζί καθημερινά ανταλλάσσουμε τους προβληματισμούς μας, τις χαρές μας, τις λύπες μας αλλά και την τρέλα για το αγαπημένο μας χόμπι !
Αυτή λοιπόν η σελίδα μπορεί να έχει μόνο ελάχιστες από εσάς  είναι αφιερωμένη όμως σε όλες σας!!!Και μιας και δεν έχουμε κοινή φωτογραφία έγραψα τα ονόματα σας στην σύνθεση!!!Εύχομαι να καταφέρω να σας γνωρίσω όλες και βέβαια να σας υποδεχτώ και στο νησί μου σύντομα!!Έχω μια τεράστια αγκαλιά για όλες  και από δω θέλω να σας ευχαριστήσω για τα όμορφα συναισθήματα που μου έχετε χαρίσει απλόχερα  τον τελευταίο χρόνο! Είστε όλες Υπέροχες!!Σας αγαπώ πολύ!!!!!Φιλιά πολλά!!!

19 σχόλια:

  1. Ερίνα μου, έμεινα άφωνη! Τι όμορφη ιδέα, να γράψεις τα ονόματα όλων μας περιμετρικά!!! Υπέροχη φωτογραφία με τα κορίτσια, υπέροχη σύνθεση! Μπράβο σου!!! Καλή επιτυχία!

    ΥΓ. Εμείς οι Κρητικιές πότε θα βρεθούμε άραγε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατερινάκι!!! Άφωνη δε θα πει τίποτα... από προχθές που την είδα στο FB... είπα ότι είναι τέλεια... και περίμενα να ανέβει για να δω λεπτομέρειες... Κορίτσι πραγματικά ζωγράφισες!!!! Σ' ευχαριστούμε που μας στηρίζεις στο Scrap And Grab!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπεροχη συνθεση!! Χαιρομαι που χρησιμοποιησες 2 φωτο απο εκεινη την μερα!..
    Τα ονοματα περιμμετρικα υπεροχη ιδεα, ολες ειμαστε μια παρεα, αλλες κοντα αλλες μακρια αλλα μας ενωνουν τοσα πολλα, χαρηκα πολυ που σε γνωρισα εκεινη την μερα και ανυπομονω να τα ξαναπουμε συντομα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ τι συγκινητική σύνθεση είναι αυτή! Ευχαριστούμε Ερίνα και μακάρι να καταφέρουμε να τα πούμε και από κοντά κάποια στιγμή. Δεν είναι ωραίο που είμαστε όλες μια παρέα? Αν και δεν έχουμε γνωριστεί ποτέ, έχουμε έρθει πολύ κοντά!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ καλέ είμαι και εγώ στα ονόματα γύρω γύρω μόλις με βρήκα <3 <3 <3 τώρα είμαι εκτός απο εντυπωσιασμένη και συγκινημένη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ κορίτσια είναι από καρδιάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ερίνα ότι και να πω είναι λίγο!Είναι απλά πανέμορφη!
    Φανταστική,υπέροχη!Πραγματικά έχω ξετρελαθεί!Μπράβο!
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ κορίτσια!!!!!όλες είστε εκεί απλά μπορεί να μην φαίνονται καλά τα ονόματα στις φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. KA-TA-ΠΛH-KTI-KH!!!!

    Ερινάκι, δεν παίζεσαι! Και φανταστικότατη, και πανέμορφη, και συγκινητικότατη... ευχαριστούμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρε συ Ερινάκι τι απίστευτη σύνθεση είν αυτή;! Τόσο όμορφη, χαρούμενη και συγκινητική!!! Τέλειο στήσιμο, τέλεια διακοσμητικά και η ιδέα με τα ονόματα... φανταστική! Σ' ευχαριστούμε που μας συμπεριέλαβες σε κάτι τόσο όμορφο! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ερινάκι, τί να πω???κι εγώ...άφωνη!!!τέλειο στήσιμο, καταπληκτική η ιδέα σου με τα ονόματα.....μου αρέσει ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!είδα και το όνομα μου και με συγκινεί που με περιέλαβες κι εμένα....ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και εμεις σε αγαπάμε πάρα πολύ!!!! Ευχαριστούμε για όλα, και περιμένω πως και πως να τα πούμε από κοντά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πραγματικά είναι υπέροχη και πολύ ιδιαίτερη! Σε ευχαριστούμε που μας την αφιερώνεις!
    Κι εμείς σ' αγαπάμε πολύ!!!
    <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ερίνα η ιδέα σου είναι φοβερή και συγκινητική !!!Σε ευχαριστούμε πολύ !Θέλω και εγώ να το τολμήσω καποια στιγμή!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σας ευχαριστώ πολύ κοριτσάκια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. κατερινα μου ειναι πολυ ομορφο το Lo σου !!! βρηκα και το δικο μου ονομα!!! τι τελειο να μας το αφιερωσεις !!!! περνα απο το μπλογκ μου που σου εχω βραβειακι!!! φιλακια πολλα πολλαααααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....