Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

A QUICK POST..

Τhe love card...

And the layout..
Μια γρήγορη ανάρτηση με μια κάρτα και ένα layout...Η κάρτα είναι μια προσπάθεια αντιγραφής μια κάρτας του Αγ. Βαλεντίνου για να συμμετέχω στην πρόκληση της Νατάσας στο scrap and grab..Είναι στα σκαριά ακόμη μια κάρτα που ελπίζω να προλάβω να την τελειώσω ..Είπα να το κάνω με μια απλή κάρτα γιατί δεν ήξερα αν έχω όλα τα υλικά για να την αντιγράψω.Εδώ θα δείτε την πρωτότυπη http://stampinat6213.blogspot.gr/2010/02/caseing-barb.html ..Το layout είναι για τον Γιωργάκο μου....που μου δίνει συνεχώς νέες ιδέες...Είπαμε για μένα το χόμπι το άρχισα για να στολίσω τα άλμπουμ του γιου μου...και αυτό κάνω..τα υπόλοιπα είναι για να περνάει πιο ευχάριστα ο χρόνος μου...ελπίζω να γεμίζω πολλά άλμπουμ και dvd με υπέροχες αναμνήσεις μας!!Φιλιά πολλά!!!!

6 σχόλια:

  1. παρα πολυ ομορφα και τα δυο Ερινα !Καλη επιτυχια με την καρτα ,σιγουρα θα γεμισεις πολλα αλμπουμ με πολυ ομορφες και γλυκες αναμνησεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφα και τα δύο Ερίνα μου!!!!φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα και τα δύο Ερινάκι μου!
    Στην κάρτα λατρεύω το sentiment!
    Η φατσούλα του Γιώργου όμως κλέβει την παράσταση!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατερινάκι και τα δυο υπέροχα!!! Ο γιος σου όλα τα λεφτά!! Εύχομαι ειλικρινά να σε γεμίζει πάντα με ιδέες και να γεμίσεις τόνους από άλμπουμ και φωτογραφίες με στιγμές σας!!! Σ'ευχαριστούμε που παίζεις μαζί μας στο Scrap And Grab!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υπέροχα!! Μόλις τα είδα! Μπράβο Κατερινάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάρα πολύ ωραία και τα δύο!!!

    ...την παράσταση την κλέβει βέβαια ο Γιωργάκης σου... φοβερή φατσούλα! ...και έμπνευση για συνθέσεις βεβαίως-βεβαιώς ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....