Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Καλό Μήνα.....

Sea digital layout....

Hello summer...
Καλημέρα και καλό μήνα!!!Σχεδόν μετά από ένα μήνα....επιστρέφω στις καθημερινές μου δραστηριότητες και βέβαια ευκαιρία να ξεσκονίσω και το μπλογκοσπιτάκι!!!Ο μήνας μας κύλησε πολύ γρήγορα μιας και ήταν μήνας διακοπών και ξεκούρασης...Επίσης ένας κύκλος έκλεισε για τον άνδρα μου που μετά από 7 χρόνια στην μονάδα της πόλης μας πήρε μετάθεση...Όχι βέβαια εκτός νησιού,αλλά κάμποσα χιλιόμετρα δρόμου...θα διανύει για να φτάσει στη δουλειά του....Ένα θα σας πω...σήμερα έφυγε 4 τα ξημερώματα για να είναι στις 7 στην νέα μονάδα...Ευελπιστούμε σύντομα να ξεκινήσει το πρόγραμμα του για να μην κάνει καθημερινά αυτό το βάρβαρο...ξύπνημα..Κάθε αρχή και δύσκολη που λένε.....Η νέα πρόκληση του BornToCropNotToMop τρέχει και γιαυτό το μήνα το θέμα μας είναι τι άλλο από το καλοκαίρι..Η απουσία μου καθώς και πολλά τρεξίματα δεν μου επέτρεψαν πολλές δημιουργίες τον μήνα που μας πέρασε αλλά έφτιαξα ένα καλοκαιρινό tag και μια digital σύνθεση....Περιμένουμε τις όμορφες δημιουργίες σας...
I also made this card for addicted to cas blog!The new code word is "Take a flight" and here is my view for the flight.....
Butterflies take a flight....

4 σχόλια:

  1. ...Καλημερα ..Χαρουμενο Μηνα..τι ομορφιες ειναι τουτες..υπεροχες..να σαι καλα Ερινακι μου..καλα η teg..μιλα απο μονη της..και η συνθεση..τελιααααααααααααααααα...καλη επιτυχια..σε φιλω ματια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Fabulous card Erina. Thank you for playing along with the ATCAS challenge and for sharing your project.
    Florence x

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....