Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

CHRISTMAS CREATIONS...

December Daily...5-6-7-8

December Daily 9-10-11-12

Γούρια...
Καλημέρα από το βροχερό Ηράκλειο!!!Πως τα περνάτε γειτονιά??Εγώ συνεχίζω το December Daily μου και βέβαια φέτος έφτιαξα ακόμη μερικά γούρια που ήδη έχουν εξαφανιστεί...μιας και πολλά πήγαν στο παζάρι του σχολείου μας!!!Χαίρομαι ιδιαίτερα την δημιουργία αυτές τις κρύες και βροχερές ημέρες γιατί μένοντας πολλές ώρες στο σπίτι έχω χρόνο να παίξω με το αγαπημένο μου χόμπυ!!Μην σας ζαλίζω άλλο όμως!!!!Εδώ σας έχω μερικές φωτογραφίες με τις δημιουργίες μου!!!Θα τα πούμε ελπίζω πριν τα Χριστούγεννα!!!!Να περνάτε υπέροχα αυτές τις άγιες ημέρες!!!Φιλιά πολλά!!!

5 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ όμορφες οι συνθέσεις σου αλλά και τα γούρια σου απίθανα είναι!!! Και του χρόνου!!! Φιλάκια πολλά και καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλές γιορτές, και πάντα τόσο όμορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ερίνα μου το daily σου ειναι υπέροχο! Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλές γιορτές με υγεία και λομορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ομορφιές έφτιαξες πάλι κοριτσάκι μου; Ευτυχισμένα Χριστούγεννα σας ευχόμαστε, γεμάτα από αγάπη!!! Φιλία πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....