Κυριακή 10 Αυγούστου 2014

Hello Today



Καλησπέρα!!Σήμερα θα σας δείξω ένα layout που έφτιαξα με τον 3ο κύκλο Pop & Colours και με το πρώτο εργαστήρι από την Riika Kovasin!!Ένα mix media μάθημα πολύ όμορφο και γρήγορο!!!Το αποτέλεσμα το βλέπετε!Χρησιμοποίησα μια φωτογραφία από τις διακοπές μας και αυτή τη φορά ο μικρός δεν είναι μόνος του!Είμαι και γω στη φωτο!!!χοχοχο!!Τα χρώματα είναι λίγο πιο κοριτσίστικα αλλά σε αυτό με οδήγησε η φωτογραφία(ωχ είπε ο μικρός όταν την είδε...συμβιβάστηκε όμως επειδή ήμουν και γω μέσα..αχαχαχα!!)
This layout is from pop&colours 3 and from the first workshop with Riika Kovasin!This is a colorful mixmedia creation and i was inpired from the summer moodboard at the scrap and play challenge blog!This is a foto with me and my son last summer vacations at Kithira island!!So this is my entry for a challenge!!Goodbye all and have a beautiful week!!!

14 σχόλια:

  1. OMGOODNESS! This is sensational! Love LOVE this page! So beautiful Thanx for joining at Scrap and Play!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η καλύτερη σου ως τώρα - δεν έχω λόγια!!!!!!!!!!!! Το αξιοποίησες απίστευτα το μάθημα της Ριικα!!!! Καλή επιτυχία στην πρόκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Wow, this is gorgeous! Love the mix of colors! Thanks for joining us at Scrap & Play

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. this is an awesome page!!! Love what you did for the background!! Thanks so much for joining us at Scrap & Play!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Wow! Gorgeous background work on this gorgeous page! Thanks for joining us at Scrap & Play!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η καλύτερη σου συνθεση μεχρι σημερα! Εχω λατρέψει τα παντα της! Καλη επιτυχία! (σιγουρακι ειναι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μου αρεσει πολυ!!!!η φωτο τελεια και ολη η σελιδα ειναι καταπληκτικη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. απλά καταπληκτική! το ροζ σας πάει πολύ και στους δυό σας!
    καλή επιτυχία στην πρόκληση αν και ...το'χουμε! χιχι!
    φιλιά γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ πολύ όμορφη!! μ'αρέσουν πολύ οι τεχνικές που χρησιμοποίησες και τα χρώματα είναι τόσα αρμονικά! εμένα μου χτυπάει περισσότερο το γαλάζιο όπως το βλέπω! και η φωτό υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άντε να σε δούμε κι εσένα σε καμια φωτό βρε παιδί μου!Πολύ καλή δουλειά Ερινάκι μου και ωραίες τεχνικές.Καλή επιτυχία σου εύχομαι ολόψυχα κοριτσάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Wow! Your LO is stunning! I love your style and that mixed media take on the mood board is beautiful! Thank you for playing with us at Scrap and Play - hope to see more of your projects linked up - beautiful work!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. sooo gorgeous!! your mixed media is amazing!!!! LOVE it!! Thanks for playing along with us at Scrap & Play!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Such an amazing page, love your background!! Thanks for playing along with Scrap & Play!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Love your background and design on this gorgeous page! Thanks for playing along with us at Scrap & Play!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....