Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

Christmas mood!!!

το μότο

η σύνθεση μου

μια κοντινή φωτο..



το κιτ από το etsy

και μια κοντινή φωτο..


Καλημέρα,καλημέρα και καλό μήνα!!!Ήρθε πάλι αυτή η υπέροχη εποχή του χρόνου που νομίζω όλα μας περνάνε!!!Εγώ προσωπικά γίνομαι αυτόν το μήνα πιο παιδί απ'τα παιδιά!!!!Σήμερα θα σας δείξω την σελίδα μου για την πρόκληση Δεκεμβρίου του crafty life που είναι χριστουγεννιάτικη!!!Τι άλλο θα μπορούσε να είναι...Γιορτές έρχονται ας τις κάνουμε λίγο πιο λαμπερές!!Στη σύνθεση μου χρησιμοποίησα μια φωτογραφία του Γιώργο από τα Χριστούγεννα του 2013 στα Χανιά!Αυτό το χαρτί με δυσκόλευε γενικώς...και αν δεν το χρησιμοποιούσα σε αυτή τη σελίδα θα πήγαινε στα σκουπίδια...ναι δυστυχώς το κάνω αυτό....θα μου πεις γιατί το πήρες....έλα μου όμως που ήταν μέσα σε κιτ...καθόλου δεν μου αρέσουν τα vintage χαρτιά με αγγελάκια πουλιά κλπ....όμως κάπως το κατάφερα και από κοντά το αποτέλεσμα είναι καλό!Ελπίζω να φαίνεται και στις φωτό!!Εκτός της σύνθεσης θα σας δείξω και ένα κιτακι από το μαγαζάκι μου στο etsy!!Ελπίζω να σας αρέσει και να σας δώσει το κίνητρο να παίξετε μαζί μας!!Επίσης μην ξεχνάτε ένα ακόμη δωράκι έκπληξη  από το crafty life και την Μαρία μας!!Περάστε μια βόλτα από το blog να δείτε την όμορφη δουλειά της σχεδιαστικής ομάδας αλλά και την υπέροχη σύνθεση της Μελένιας που είναι guest designer γι'αυτόν το μήνα!!!Φιλιά πολλά!! 

3 σχόλια:

  1. Ερινάκι ευτυχώς που δεν την πέταξες τελικά αυτή τη σελίδα γιατι το αποτέλεσμα είναι τέλειο!!Τόσο όμορφο!!Μόνο εσύ θα την αξιοποιούσες τόσο καλά!!Το κίτ τέλειο... αφού λέω να παίξω κι εγώ αχαχαχααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φανταστικη!κι εγω δεν ειμαι του vintage και σιγουρα δεν θα μπορουσα να το χειριστω το χαρτι,εσυ ομως το εκανες τελεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for the lovely comments....